FAQ & Kontakt
Velkommen til vores FAQ og kontaktside! Her finder du svar på nogle af vores oftest stillede spørgsmål. Fra vores returneringspolitik til leveringsmuligheder har vi samlet en liste over de vigtigste oplysninger for at gøre din oplevelse hos os så gnidningsfri som muligt.
Hvis du stadig har spørgsmål, står vores dedikerede kundeserviceteam til rådighed for at hjælpe dig. Du kan kontakte os via e-mail eller telefon. Vi ser frem til at høre fra dig!Kæledyrsportrætter
Laver i portrætter af alle dyr?
Ja! Vi skaber portrætter til unikke kæledyr rundt om i verden. Fra søde kaniner til fugle som kæledyr. Hvis det er et dyr, vil vi sandsynligvis lave et portræt til dig. Bemærk venligst: På nuværende tidspunkt laver vi ikke portrætter af mennesker (uanset hvor søde du er!).
Får jeg besked hvis ikke mit billede er godt nok?
Før hvert billede bliver til et portræt, gennemgår vi det grundigt. Her tager vi højde for kæledyrets placering, belysningen og andre faktorer. Du får besked ved hjælp af de oplysninger, du har angivet i forbindelse med din bestilling, hvis vi vurderer, at billedkvaliteten er utilstrækkelig til, at vi kan lave et smukt portræt.
Kan jeg skabe et portræt uden navn?
Ja! Vi sætter lige så meget pris på moderne, enkelte designs som du gør. Hvis du foretrækker at få portrættet designet uden dit kæledyrs navn, skal du skrive "INTET NAVN" i navnefeltet.
Hvad gør et godt foto til et godt foto?
1.) Fotoet er taget i et veloplyst område. Ideelt set uden filter og i naturligt lys.
2.) Tæt på og med hovedet på, så man ser så meget som muligt af ørerne, hovedet, halsen og brystet. Dette vil give os mulighed for at få en god beskæring af dit kæledyrs ansigt. Billeder af dit kæledyr, der ligger ned, er ikke ideelle.
3.) Undgå fotos fra over hovedet eller slørede fotos.
Laver i også mindebilleder?
Pawprints er beæret over at skabe portrætter til ære for afdøde kæledyr. Vi arbejder sammen med kunderne for at finde det perfekte foto blandt de (potentielt begrænsede) valgmuligheder, du har. Kontakt os venligst, hvis du har yderligere spørgsmål på hej@pawprints.dk
Kan jeg ændre min ordre efter bestilling?
Ja! Vi hjælper gerne med ændringer af din bestilling af dyreportrætter, så længe du kontakter support@pawprints.dk inden for 30 minutter efter, at din bestilling er blevet afgivet.
Efter 30 minutter kan de fleste ændringer, herunder adresseopdateringer, ikke længere foretages. Bemærk venligst, at ændringer af ordrer i nogle tilfælde kan resultere i forsinkelser i forsendelsen.
Hvad er et digitalt download?
Vi tilbyder en digital fil af høj kvalitet af dit færdige kunstværk som en tilføjelse til ethvert fysisk produkt. Du vil modtage din fil digitalt, når din ordre er afsendt.
Sender I korrekturprøver eller forhåndsvisninger, før I trykker mit portræt?
I et forsøg på at få din ordre udført så effektivt som muligt, tilbyder vi ikke forhåndsvisning eller korrekturlæsning af kunstværker. Men bare rolig! Hvis dit foto ikke er det bedste portræt, kontakter vi dig for at få et nyt. Du har dog mulighed for at tilkøbe en forhåndsvisning for 75,-
Hvad hvis jeg ikke er tilfreds?
Vi finder naturligvis en løsning, hvis du ikke er 100% tilfreds med det færdige produkt. Din tilfredshed med dit personlige kæledyrsportræt er altafgørende for os. Hvis der er aspekter af portrættet, du gerne vil have ændret, bedes du udtrykke dette i forbindelse med din bestilling og derefter lægge ordren i kurven. Du kan f.eks. have skrevet, at halsbåndet ikke skal med på billedet. Hvis vi derefter medbragte halsbåndet, da vi lavede portrættet, vil ændringerne blive udført uden beregning.
Afhængigt af omfanget af de ændringer, du ønsker udført på portrættet, kan der være et gebyr på mindst 100 kr, hvis den del, du er utilfreds med eller ønsker ændret, ikke var nævnt, da du placerede dit køb. Dette skyldes, at portrættet kræver ekstra tid og i nogle tilfælde en omfattende omarbejdning.
Returnering
Kan jeg returnere mit dyreportræt, hvis jeg ikke er tilfreds med det?
På grund af de specialfremstillede produkter, som vi producerer hos PawPrints, kan vi ikke tilbyde returnering. Dit tilpassede kunstværk er designet med omhu og er personligt tilpasset det foto, du har givet, og dit kæledyr. Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg indgår ikke i fortrydelsesretten.
Men hvis din ordre er ankommet beskadiget, kan du kontakte os på hej@pawprints.dk
Læs hele vores returneringspolitik hér.
Hvordan forholder jeg mig hvis min pakke blev beskadiget under leveringen?
For at undgå produktskader gør vores leverandør meget for at optimere pakning og indpakning.
Hvis du bestiller en plakat, der er monteret i en ramme, vil den blive leveret i en kasse med bobleplast, der dækker rammen. Det sker dog af og til, at en fragtmand beskadiger den vare, du har købt. I så fald bør du kontakte den pågældende transportør og kræve erstatning.
Hvis du derimod får et produkt med skader, der ikke skyldes tryk- eller forsendelsesfejl, bedes du sende en e-mail med dit købsnummer, et foto af det beskadigede produkt og en detaljeret forklaring på problemet til hej@pawprints.dk. Dette skal ske senest 48 timer efter, at du har modtaget varen. Se venligst vores for yderligere oplysninger om dette.
Levering
Hvor lang tid går der før jeg modtager mit portræt?
Vi forventer, at ordrerne ankommer senest 5 dage fra købsdatoen.
Hvad koster fragten?
Alle vores portrætter sendes helt gratis!
Kan jeg annullere min ordre efter køb?
Da vores portrætprodukter er specialfremstillede, begynder vi at arbejde på hver enkelt ordre straks efter, at de er afgivet.
Hvis du vil annullere en ordre, skal du sende en e-mail til hej@pawprints.dkinden for 30 minutter efter, at din ordre er afgivet, og vi vil behandle en refusion efter vores skøn. Efter 30 minutter er det ikke muligt at annullere din ordre.